Our Mission Statement "ONE STOP CENTER TO MOVE FURTHER" Our mission is not easy task. We know that to stay true to our mission is to come down on sharing knowledge, information, technology, procedure and people for client to move further.
We believe that the information is the key to sucess. It's not secret that as e-bussiness and e-government booms the needs for information has become a critical business need to people.
And because of this we take the opportunity as the starting point to serve and provides information for others and at the same time give us the power to grow.
We focus in providing high quality services both process and result ( in genuine way ) - client satisfaction is more important then quantity client.
To ensure our firm providing quality and effcient services to our client we serve personally.
Our low overhead means you don't help finance our office expenses and we offer competitive professional fees for our services.
Start your step now by move one step to us as we help you to move one step further and another step to your successes.

CARA-CARA BERURUSAN DAN PEMBAYARAN

HANYA MEREKA YANG BENAR-BENAR SERIUS UNTUK MENDAPATKAN PERKHIDMATAN KAMI SAHAJA AKAN DILAYAN.

i) Sekiranya anda tinggal di sekitar Bandar Kuantan anda boleh terus hubungi kami atau buat temujanji untuk jadualkan perjumpaan.

ii) Sekiranya anda di luar Kuantan, anda berminat untuk mendapatkan perkhidmatan kami. Anda boleh hubungi kami untuk dapatkan senarai dokumen yang kami perlukan untuk permohonan anda untuk kami teliti dan kami akan hantarkan dokumen yang perlu tindakan anda atau yang perlu anda tandatangani secara pos laju/express dan anda hendaklah mengembalikan kepada kami secepat mungkin untuk tindakan selanjutnya.

Sebarang keputusan berhubung dengan permohonan anda akan kami maaklumkan kepada anda. Kami akan mengambil tindakan susulan jika perlu.


CARA PEMBAYARAN

Anda terlebih dahulu dikehendaki menandatangani "Confirmation To Pay", sebagai jaminan pembayaran kepada kami dan jaminan bayaran balik kepada anda jika kelulusan tidak diperolehi.

Setiap permohonan akan dikenakan bayaran mengikut pakej yang ditetapkan atau yang telah dipersetujui .


CONTOH PAKEJ 1 (RM 1100.00)

ANDA PERLU MENYEDIAKAN

1. *Cek untuk dibayar terus kepada Commerce Dot Com Sdn. Bhd. sebanyak RM 649.00 (RM 450.00- Registration Fee for 3 yrs (Mandatory)+ RM 199.00 ePXS (3 yrs Validity).

2. *Cek/Tunai/Maybank2u sebanyak 50% dari Caj Perkhidmatan Kami (CONTOH PAKEJ 1 :RM 451.00) iaitu RM225.00 ke Akaun kami (PAKEJ 2: RM 651 = RM 325.00)

Nota * : Cek @ Wang anda akan dikembalikan semula dalam tempoh 2-3 minggu sekiranya permohonan anda gagal.

Sekiranya permohonan anda berjaya anda dikehendaki menyelesaikan baki bayaran apabila salinan "Sijil Virtual" diserahkan kepada anda.

Lulus atau gagal adalah berdasarkan keputusan dikeluarkan oleh e-perolehan.